2 Haziran 2012 Cumartesi

Son 3 gün!!!

Büyük gün 5 Haziran 2012 Salı !!!

Cuma günü (1 Haziran) gidilen son kontrolden sonra Borga'nın henüz yola çıkmaya hazır olmadığı veya yolu bulamadığı, neredeyse 4 kiloya yaklaşmış olması ve 41 haftaya gelmiş olmamızdan dolayı doktorumuz artık müdahale etmemiz gerektiğine kadar verdi.
Normalde açılma, sancı veya kanala girmiş olması durumunda suni sancı ile doğumu başlatmayı planlıyordu ama belirtilen süreçlerden hiçbiri henüz gerçekleşmediğinden beni ve Borga'yı yıpratmamak adına Epidural Sezeryan kararı aldık.
Acıbadem hastanesindeki yoğunluk dolayısı ile istediğim Pazartesi gününe yer bulamadık ama babamızın içinden geçtiği gibi 5 Haziran Salı günü saat 12:00'de ameliyathanede yerimizi ayırttık.
Tarihin belirlenmesinden herhalde ben acaip rahatladım. Üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Artık sayılı günlerin keyfini çıkarıp, son anları yaşamak kaldı geriye.
Bir sonraki yazım büyük ihtimalle oğlumun doğumundan sonra olacağından şimdilik görüşmek üzere diyerek sonlandırıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder