31 Temmuz 2012 Salı

Borga ile ilk uçak yolculuğu

Yazın başından beri İstanbul'u bekledik ama artık vakit geldi. Şu herkesin bahsettiği gidip geldiği Bodrum nasıl biryermiş bizde bir görelim bakalım.

Annem ve anneannem bütün kıyafetlerimi, oyuncaklarımı ve gereken şeyleri toparladı. Dedemde Sasha ile bütün eşyaları annemin arabasına yükledi ve yola çıktı. Akşamında da babam bizleri havaalanına bıraktı. Babamı arkada bırakmak üzücüydü ama yakında o da gelecek yanımıza.
Annem ve anneannem uçak yolculuğunda nasıl duracağımı ne yapacağımı çok merak ediyordu. Uçakta yaklaşık 6 bebek vardı hepimiz pusetlerimizi kapıda teslim ettik ve yerlerimizi aldık. Ben zaten ağzımda emziğim cokcokcok takılıyorum kulaklarım rahatsız olmadan rahatça kalktık.
Uçakta yanımızda bir kadın oturyordu sürekli konuşmasa daha rahat ve sakin bir yolculuk geçirebilirdim ama teyze sağolsun hiç susmadı ki bende uyuyim.
İnişte de sorun yaşamadan uçaktan ayrıldık yemek faslınıda iniş sırasında hallettiğimden havaalanından eve kadar uyudum.
Akşam annem ve dedem hemen yatağımı hazırladılar bende banyomu yaptım ve yorgunluk ile uyudum.

Ve sabah gözlerimi Bodrum'un ilk gününe açtım.

1 yorum:

CanCan dedi ki...

Guzel bir tatil dilerim :) bobo bodrumla tanisti sonunda:))

Yorum Gönder