11 Eylül 2012 Salı

3. Ay kontrolü ve aşı macerası

3. Ayımızda yapılması gereken verem ve pnömokok için daha önceden doktorumuz ile anlaştık ve 28 Ağustos - 5 Eylül tarihleri arasında Bodrum'da yapılmasına karar verdik.
Hastane olarak sigortamızdan dolayı Acıbadem'i tercih ettik. Hastane ile görüştüğümüzde verem aşısının 2 haftada bir yapıldığını söylediler ve 30 Ağustos günü için bizde kaydımızı yaptırıp doktor randevumuzu aldık.
Ne yazık ki daha sonradan aşının 6 Ekim'e kaydırıldığı söylendi. Doktorunuz 1 günün sorun yaratmayacağını söyledi bizde OK verdik.
Ama gel gör ki Acıbadem'den yine aradılar ve bu seferde verem aşısının 10 Ekim'e kaydırıldığını söylediler. Zaten orada annemde kayış koptu telefonda baya söylendi ce kapattı.
Hemen Bodrum'daki tanıdık doktorlarlabiletişime geçildi ve 6 Ekim için Bodrum International hastanesinden randevu alındı. Hastanede çocuk kısmı yan binada dendi, gittiğimizde doktorun ve diğer kısımların üst katta olduğu söylendi baktık asansör yok. Puseti sırtlandık çıkardık merdivenlerden.
Doktor Ayşe hanım bizi muayne etti herşey son derece yolundaymış.

Kilomuz: 6.850gr
Boyunuz: 61,5 cm

Aşılar için anneannem, annem ve annemin kuzeni Lara ben tutmam aşı yapılırken diyip herkes kaçtı. Hemen bir hemşire daha çağrıldı tutma görevi için bu arada ben hiçbirşeyden habersiz etrafa gülücükler saçıyordum.

Pnömokok aşısını az kalsın ters bacaktan oluyordum ki neyse ki Lara farketti hemen düzelttik.

Ama verem aşısı nasıl birşeydir, nasıl berbat, nasıl acıdı anlatamam zaten herkes neredeyse bayılıcaktı. Onuda hemşireler ters kola yaptılar zaten. Herkesin izi solda olur benimki sağda olacak. Şimdiden herkes ve herşeyden farklılaşmaya başladım.

Annem sağolsun beni düşünmüş biberonumu hazırlamış. Gözlerimi kötü kötü hemşirelere dikip sütümü içtim ve oracıkta uyudum.

1. Akşam ateşim yoktu annem evham yapıp gece bile saat başı ateşimi ölçtu. 2. gün akşam üzeri ateşim biraz çıkmaya başladı. Önlem olsun diye yarım kaşık Calpol içirdiler rahatladım.

Bu arada bu Calpol denen ilaç gayet tatlı ve lezzetli birşey dediler ama bana hiç öyle gelmedi. İçene kadar şekilden şekle girdim arkadaş. İnanmıyorsanı videoyu seyredin.

http://www.youtube.com/watch?v=qFaodYoeSFE&feature=youtube_gdata_player

Hadi ben kaçar öğlen uykusu vaktim geldi.

0 yorum:

Yorum Gönder