2 Haziran 2013 Pazar

Ben artık 1 yaşındayım





VEEEE karşınızda doğumgünü çocuğu BENNNN!!!!


İlk yaş doğumgünü partimi annemlerin kararı ile 2 Haziran Pazar günü Tuzla'da babaannemlerin bahçesinden yapmaya karar verdik.

1 yaşına gelmek güzel  bir şeymiş esasında... Etrafımda bütün sevdiklerim ve güzel mamalar olan bir gün geçirdim.


En çok sevdiklerimle beraber... Hangi dedeye baksam acaba !?!?!?!

Bu elimdeki nedir? Acaba tadı güzel midir?


Hooppp... Kimse bana bakmazken şu mavi olanı çalsam...

Çok kötü yakalandık... Şirinler gibi masmavi oldum valla...

Bol bol fotoğraf çektirdim, herkesin oyuncağına atladım, elime ne geçirdiysem yedim yedim yedim...


İyi ki Lara var sayesinde güzel bir şeyler yedim....
 
 Açın Açın müziği oynayalım
 
 
 
 

Bu kızlar beni hep sıkıştırıp mıncıklıyor... İmdat!
 
 Arkadaşlarımın bir kısmı Batu Bey ve Duru Kız
 
   En yakın arkadaşlarım Emre ve Bade

Ve doğumgünü partimden arta kalanlar

Seneye görüşünceye kadar Hoşçakalın...
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder