10 Kasım 2013 Pazar

Durukız ve Batu Bey ile buluşma

Annemler uzun zamandır görüşemiyoruz diye hemencecik bir organizasyon yaptılar ve arkadaşlarım Duru ve Batu akşam bize geldiler. 
Bütün akşam 3ümüz kendi kendimize salonda ve odamızda oyun oynadık. Anne ve babalarımızın bizimle ilgilenmesine hiç gerek kalmadan. Ben arada masaya gidip annemden 1 çatal yemek alıp sonra tekrar odama gidip arkadaşlarımla oynamaya gittim. Annem o kadar şaşırdı ve sevindi ki. Sanırım ne kadar büyüdüğümü ve arkadaşlarımla ne kadar güzel oynadığımı göstermiş oldum. 



Durular gelirken bide minik pasta getirmişler. Kimsenin doğumgünü değildi ama hepberaber mumu üfledik ve afiyetle yedik. 



Saat artık 22:30 civarı daha fazla dayanamadım ve annem beni yatırdı. Hiç itiraz etmeden yattım uyudum. 


0 yorum:

Yorum Gönder