3 Mayıs 2014 Cumartesi

Babamın şirket pikniği

Annem iş değiştirmeye karar verdi halen ayrılıp yeni işyerine başlayamadı ama babam daha hızlı çıktı. İşinden ayrıldı, yeni yere başladı ve yeni işyerinin pikniği bile yapıldı.

Piknik, doğa, çayır, çimen diyince annem ve bende hemen plana dahil olduk ve Polonezköy Cumhuriyet Park’a gittik.





Bütün gün sağa sola koşturdum, top oynadım, uçurtma uçurdum, çocuk parkında oynadım. Sonrasında tabiki arabada sızdım kaldım dönüşte ama yüzümde mutlu bir ifade vardı.



Anne Notu: Polonezköy Cumhuriyet Park çocuk ile son derece rahat edilecek bir yer. Talep çok olduğundan rezervasyon önceden yaptırmak veya çok erken gidip yer kapmak gerekiyor. Düz alan olduğundan oturduğunuz yerden her yer görünüyor. Borga gibi parlak bir tshirt olursa çocuğunuzun üzerinde takip daha da kolaylaşıyor. Çardak, mangal ve çatal-bıçak-tabak-bardak vb şeyler tesis tarafından 120TL’ye veriliyor. Sonrasında et ve diğer şeyleri yanınızda getirebileceğiniz gibi oradan da temin edebiliyorsunuz. Harika demleme semaver çaydanlıkları ile çay keyfi yapabilirsiniz. (süzgeç götürmeyi unutmayın)

0 yorum:

Yorum Gönder