21 Kasım 2014 Cuma

Hoşgeldin Terrible 2

Kasım ayında şunları bunları yaptık demek isterdim ama geriye dönüp baktığımızda pek kayda değer birşey yapmadığımızı gördüm.


Onun yerine Borga'daki değişimlerden biraz bahsetmek istedim.

Bugüne kadar zamanında yatıp, kendi kendine uyuyan, herkesle gayet iyi anlaşıp oyunlar oynayan Borga son 2-3 haftadır biraz değişti. Bu değişiklikte sanırım bizimde zor bir dönemden geçmemizin etkisi var. Her ne kadar ona çaktırmamaya çalışıyor olsak bile yinede hissediyor birşeyleri diye düşünüyorum.

Değişiklikleri genel olarak anneye bağlanmak, anne uyutsun, anne yıkasın, anne yedirsin, anne işe gitmesin olarak özetleyebiliriz. Bu arada bunlar çok uç noktalarda değil, hatta açıkçası bu çocuk beni hiç sallamıyor yahu söylemlerimin üzerine beni rahatlatır seviyede. O yüzden hiç şikayetim yok.


Okulda ise öğretmenlerini çok seviyor, kendi sınıfındansa büyük sınıf ile takılmaya bayılıyor. Büyük sınıfta Borga okula girer girmez üzerine atlıyor zaten sarılıp, öpüyorlar. Ama son dönemlerde öğretmenlerinden de duyuyorum Borga bu aralar iyice hareketlendi, arada çocukları çekiştiriyor ve tükürüyor filan dediler. Her ne kadar Borga bunu oyun zannediyor olsada esasında yapmaması gerektiğini hoş olmadığını anlatıp duruyoruz ama dönem dolayısı ile sanırım bir kulağından giriyor, ötekinden çıkıyor bile diyemiyorum çünkü girdiğine bile inanmıyorum :)


Tahminimce biz Terrible 2 dönemine biraz geç girenlerden olduk. O yüzden bunun biraz geçici bir dönem ve yaşanması gereken bir süreç olduğunu düşünüyoruz, kendimize bol bol sabır diliyoruz.



0 yorum:

Yorum Gönder