20 Aralık 2014 Cumartesi

Göztepe Parkı kışın daha da güzel

Yaz olmasa bile güneşi görür görmez kendimizi dışarılara atıyoruz.

Tamam kabul hava soğuk ama bu bizim eğlenmemiz için bir engel değil.

Yazın çalışan havuzun fıskiyelerini böyle boş görünce çok şaşırdım. Anneme anlattım bak burada böyle taaa tepelere kadar sular fışkırıyordu diye.


Bu sefer Tolga Abim, Fulya Ablam ve Çağan Abim ile beraber önce güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra aldık soluğu en sevdiğimiz park olan Göztepe parkında.

Önce kendi boyuma uygun şeyler yapmayı tercih ettim...

Zıpladım, kaydım, sallandım


Sonra biraz daha büyüdüğüme karar verdim ve ip köprüden karşıya geçtim. Küçük ayaklarım aralara sıkıştığı için biraz zorlansam da asla vazgeçmedim.


Ve en sonunda belkide parkın en eğlencelisi olan ipli trene geldi sıra. Başlarda biraz tedirgin olsamda sonrasında peşpeşe binmek için sırada yerimi alarak kahkahalarım ile bütün parkı çınlattım.



Ve son olarak parktan ayrılırken bir hatıra fotosu çekeleim ekipçe....


Arabada biraz sıkıştık ama soğuktan sonra iyi geldi...


Tabiki günün sonunda otoparkta biraz kestirdik. Annem her zaman olduğu gibi yine beni uyandırmaya kıyamamış.


0 yorum:

Yorum Gönder