1 Aralık 2012 Cumartesi

6. Ay doktor kontrolü

Yine doktor yine doktor. Annemle babam aldılar beni gezmeye götürüyoruz diye kandırıp doktora götürdüler.
Üstelik bu sefer iki bacağımdan birden iğne olup bide tadı garip birşey içirdiler.
Doktor Nüviz teyze beni görünce çok şaşırdı ne kadar büyümüşsün, ne kadar kilo almışsın, yanakların kocaman olmuş diyip durdu. Sanırım artık biraz çenemi tutma zamanı geldi. Bu gidişle popomu kaldırıp zor yürürmüşüm. Ama bu kadar kiloya rağmen tabiki ben her zamanki ataklığım ve çevikliğim ile herkesi şaşırttım.
Henüz dişlerden ses seda yokmuş ama benim yemek çeşitlerim git gide artmaya başladı. Sebze çorbama et, meyvemde artık yoğurtlu pekmezli meyve oluyor. Bakalım sevecekmiyim?

Kilom 9470gr,
Boyum 68,3cm,
Baş çevrem 45,3cm

Bu ölçülere före 700 gr kadar fazlam varmış. Önümüzdeki ay spor aktivitelerine ağırlık verip sebze ve meyve ağırlıklı beslenerek daha fit bir vücuda kavuşacağım.


0 yorum:

Yorum Gönder