22 Kasım 2012 Perşembe

Hastalık nedir?

Bu büyükler hastalık diye birşeylerden bahsediyorlar sürekli henüz ne olduğunu anlamadım zaten bir süre daha kendisi ile tanışmak istemiyorum. Ama ilk izlenimlerim bu hastalık denen şey önce babamı benden uzak tutup onu çokçok öksürten, sonra annemi benden almaya çalışan ve burnunu akıtan birşey. Yani ilk izlenimler pek iyi değil.

Bende kendi halimde artık yerlerde yuvarlanmaca, birşeyler anlatmaca, plastik halkaları ağzıma sokmaya çalışıp başaramayınca kızmaca, bol bol parklarda, sahilde ve Cadde'de dolaşmaca şeklinde günlerimi geçiriyorum. Havalarda iyice soğuduğundan artık dışarı çıkarken kalın kalın giyinmemiz gerekiyor, bu durumda pusetin anakucağı bana dar gelmeye başladı. Yakın zamanda bende büyüklerin kullandığı puset kısmına geçeceğim sanırım... Büyüyorum sanırım ne güzel... Bu gidişle yaza kadar ben yürür ve birkaç kelime söylerim...





0 yorum:

Yorum Gönder