6 Mart 2013 Çarşamba

Bodrum kaçamağı

Haftasonu babamın hadi Bodrum'a gidelim. Dedeme, anneanneme süpriz yapalım demesi ile toplarlandık ve düştük yollara.

Annem benim eşyalarımı bir bavula toplandı, annemle babamde kendilerine bir sırf çantası hazırladılar. Sanırım bavullarda benden yer kalmadı. Havaalanında neşeli tavırlarımla herkesi kendime hayran bıraktım, sonrasında uçakta biraz haraketli davrandım ama babam beni sakinleştirmenin yolunu buldu. Sweatshirtünün iplerini yakaladım bi daha da bırakmadım bütün yol boyunca ipleri yedim, oynadım durdum.





















Dedemlerin evine vardığımızda sessizce bahçeye girdik ve camın önüne gidip cama vurduk. Bi anda zıpladılar, hayal mi görüyoruz dediler, çok şaşırıp beni gördüklerine çok sevindiler. Tabi bende uyku filan kalmadı ondan sonra saat 11'e kadar oyun oynadım durdum.

Sonraki günler bol bol güzel havanın tadını çıkardık, gezdik dolaştık, dedemin arkadaşları habire evi ziyarete geldi, gitti. Baya yoğun bir trafik vardı evde. Bir gördüğüm insanı bir daha görmüyor, yeni yeni insanlarla tanışıyordum... Tabi gelenler bana hediye de getiriyorlardı...

 
 
 
Derken artık dönme zamanı geldi ve tekrar sabah erkenden uçakla evimize geldik. Özlemişim evimi, yatağımı, oyuncaklarımı...

0 yorum:

Yorum Gönder