25 Mart 2013 Pazartesi

Güneşli haftasonunun ardından

Artık Nisan ayına sayılı günler kala havalar güzelleşmeye başladı sonunda. Dolayısı ile benim sokak günlerim başlıyor… Yaşasınnnn…

Cumartesi günü önce doktor Nüviz Teyzeme kontrole gittik. Herşey son derece yolundaymış. Bitek şu alerji işini çözmemiz gerekiyormuş. İlk yediğim herşeyde kızarıyorum, sonra kendi kendine geçiyor. Biraz zorlu bir çocuk olacakmışım bu bakımdan… Daha ne zorluklar çıkarıcam haberleri yok.

Kilo: 10.990 gr
Boy: 74,2 cm

Bu arada bugün doktorda ilk gerçek flörtümü yaşadım !!! Doktora gittiğimizde Nil bebek ile karşılaştık. Nil 1 yaşında olduğundna yürümeye başlamış, babam benide yere koydu. Nili görünce çok şaşırdım, adım bile atamadım, Nil yanıma gelim yanağımı sevdi ve ben kala kaldım. Alacağın olsun baba insan biraz önceden bu konuları anlatır, ne yapacağımı bilemedim.

Öğleden sonra annemin kuzeni Aykut abilere ve onların ikizleri Bora-Poyraz’ı ziyarete gittik. Daha önce hiç kendimden daha küçük birini görmediğimden çok şaşırdım. Bir ara Bora ağlayınca bende bastım yaygarayı. Bana neler oluyor anlamadım, ağlayan birini duyunca veya görünce kendimi tutamıyorum bende başlıyorum ağlamaya…


Günün geri kalanını annem ve diğer kuzeni Lara ile Cadde’de dolaşarak ve evde oyun oynayarak geçirdik.


Pazar günü hava güzel olunca kahvaltımızı yapıp attık kendimizi sahile çimenlerin üzerine. Sahilde kuzenim Can’da vardı. Can abi bana kitap okudu, köpeği Lucky ile tanıştırdı ve bol bol güneşlendik.


Öğleden sonra işe Şükran Teyzeanne’de meşhur yağ mantısı partisi vardı. Bende böylede bacak kadar boyum ile ilk yağ mantımı yemiş oldum. Çok beğendim Şükran teyzeanne yine yap yiyelim…

Sanırım bu kadar oksijen beni çarptı eve gitmeyi beklemedne arabada sızdım kaldım. Annemde bu halime üzülmüş uyanayım diye arabada beklemiş durmuş. Bende onu daha fazla bekletmemek için 50 dakika kadar uyuduktan sonra uyandım.

 
Belki biraz daha uyusam daha iyi olacaktı çünkü yatma saatime kadar iyice sapıttım ve herkesin evde canına okudum vızır vızır… Annemlerde beni erkenden yıkayıp yatırmakta buldular çareyi ama hiç karşı koymadım çünkü çok yorulmuştum.

Hadi bakalım şimdi siz işe gidin bende evde sakin günlerime geri döneyim ve önümüzdeki haftasonu için enerji depolayalım.

0 yorum:

Yorum Gönder