24 Temmuz 2013 Çarşamba

Bodrum kaçamağı yaptık geldik

Annem ve babam ne zamandır bir haftasonu Bodrum'a kaçsak, anneannem ve dedeme sürpriz yapsak diyorlardı ama bir türlü boş haftasonu bulamamıştık...

Bu haftasonu araba ile gidiyoruz madem 1 günde izin alalım rahat rahat gidip gelelim dediler ve Cuma akşamından yola çıkarak Bodrum'a gittik.

Yol boyunca hiç yaramazlık yapmadım, uslu uslu koltuğumda oturdum, oyun oynadım, uyudum. Mola yerlerinde dolaştım durdum...

Gece saat 2 gibi eve vardığımızda ise bütün yol boyu dinlenmiş olmamdan dolayı baya coştum ve annemi yordum ama en sonunda sızdım kaldım.

Sabah uyandığımda yine bütün evin benim için hazırlandığını gördüm. Salıncağım, havuzum, oyuncaklarım, sallanan filim, toplarım her şey beni bekliyordu...


Cumartesi ve Pazar günü ben denize girip rahat rahat kumsalda oyun oyniyim diye tekne ile çıkmak yerine kumsalları gezdik. Deniz zaten seviyordum ama kumlarla oynamak benim daha çok hoşuma gitti. Her fırsatta koşup koşup kendimi kumsala attım.




O kadar yüzdükten sonra yaklaşık 3 saat kadar uyuyor ve enerji topluyordum. Akşam üzeri bu sefer anneannem ve dedemle dinlenmeye ve oynamaya devam ettim.



Tabi bide tatil sırasında bol bol Kara ile oyunlar oynadık, ben Kara'nın sırtına çıktım, mıncıkladım, üstüne yattım...


 
 
Son gün yola çıkmadan önce biraz havuz keyfi yaptım... Deniz gibi değil saha küçük ve kumar taşlar yok ama yine de güzeldi...
 


Ve tekrar İstanbul'a döndük... Akşamları sahilde yürüyüşlere ve evde yaramazlıklara devam...

Ağustos sonuna kadar buralardayız. Görüşmek üzere...
 





0 yorum:

Yorum Gönder