19 Ocak 2014 Pazar

2014'e hoşgeldik (Bol fotoğraflı)

Yılbaşının üzerinden neredeyse 1 ay geçti annem bir türlü fırsat bulup bloğa yazısını yazamadı.
Artık biraz anlayış gösterirsiniz. Araya benim hastalığım, babamın hastalığı (bu arada kendisi şuanda da hasta ve annem bana geçmemesi için dua ediyor) sonrasında inanılmaz bir hareketlilik ile başlayan iş hayatı derken resmen dağıldı.
Yılbaşına dönersek, ben halen tam olarak bu günün anlamını kavrayabilmiş değilim ama ailedeki herkes bir araya geliyor, ben hediye paketlerinin kağıtlarını yırtıyorum filan, bir sürü yemek var etrafta ve geç yatıyorum. Demek ki buradan çıkan sonuç neymiş? Bu yılbaşı denilen şey güzel bir şeymiş.
Yılbaşında Oya Teyzelere gittik, bütün aile oradaydı, bir karmaşa, hareketlilik, kahkahalar, oradan oraya koşturma derken önce birazcık çekindim ama sonra hemen ortama ayak uydurdum. Can ile kendi çapımızda oyun oynayabildiğimiz kadar oynadık (halen aramızdaki krizleri atlatamasakta artık elimdeki her şeyi Can’a kaptırmıyorum, sanırım biraz akıllandım)













 
Gelsin hediyeler dedik paketleri açtık açtık durduk.






Bir ara Arı Maya Borga olarak dolaştım ortalıkta kafamdakinin her ne olduğunu anlamasam da. Sanırım Zuzaylı filan oldum. Zaten beni kıskanan babam ve amcam kaptı sonra kafamdaki şeyi başladılar gülüşmeye.



 
Akşamın sonuna doğru artık ben yorulmuş ve uykum gelmiş olduğundan, annemlerin de başka arkadaşları ile sözleri olduğundan saat 12 olmadan evimize gittik ve benim için yılbaşı kutlaması sona erdi.




 
Hepinize güzel, mutlu, sağlıklı, şanslı, kahkahalı ve bir arada olacağımız bir yıl dilerim.
EK: Yılbaşı öncesinde evimizde de çam ağacımızı kurmuştuk annemle beraber. Hatta ertesi gün yine ağacı gördüğümde çok şaşırmıştım annemde o anı bu şekilde yakalamış. İşte şaşkın bir ben !


















1 yorum:

Yelken dedi ki...

Harikasınız... Ne mutlu size...

Yorum Gönder