28 Nisan 2014 Pazartesi

Bodrum’da günler çok çabuk geçiyor

Annemin iş değiştirecek olmasından dolayı bu yaz onunla çok fazla tatil yapamayacağımızdan her fırsatı değerlendiriyoruz.

23 Nisan tatil olduğundan 22 Nisan Salı akşamından Pegasus ile çıktık yola ve Pazartesi sabahına kadar Bodrum’da gezdik dolaştık.

Akşamın bir vaktinde Bodrum’a varmış olmamıza rağmen uyumak yerine hemen evdeki oyuncaklarıma kavuşmamın sevinci ile başladım oynamaya. Tabi ki anneannem ve dedem her zaman olduğu gibi bana yeni oyuncaklar ve hatta 1 değil 2 bisiklet bile almışlardı. Valla beni nasıl mutlu edeceklerini çok iyi biliyorlar.

Ertesi gün uyandığımda hava harikaydı ve Bodrum beni bekliyordu. Çarşılar, sokaklar, marina, bütün çocuk parkları bu süre içerisinde bol bol ziyaret edildi.

Annemin arkadaşı Fulya’da Bodrum’da olduğundan bisikletlerimiz ile 1 günlüğüne KOS adasına gittik. Bisiklete bindik gezdik dolaştık. Çok eğlendim ama arada da uykuya yenik düştüm.

Bodrum’a döndükten sonra Kara ile olan ilişkimi farklı bir boyuta taşıdık ve artık onunla aynı evde yaşamaya başladık. Evimiz birazcık dar ama olsun biz böyle mutluyuz.

Son olarak Pazar günü bir klasik olan Bitez’de bruncha gidildi ve sonrasında sahile kumlarla oynandı.
1 senede gerçekten çok şey değişmiş annem bu fotoğrafları görünce bunu çok daha iyi anladığını söyledi.

Anne Notu: Gidiş-Geliş sırasında check-in yaparken en ön sırada yer alan 2F koltuğunu aldık. Böylece oturma konusunu hiç sevmeyen Borga için en azından yerde oturma , araba ile oynama, ayakta durup camdan dışarı bakma gibi bir şansımız oldu. Tabiki kalkış ve iniş sırasında kucaktaydık ama diğer kısımlarda zorlanmadan gittik geldik.