4 Eylül 2014 Perşembe

Doğumgünlerini seviyorum

Bütün çocuklar için geçerli sanırım ama bende sizinle paylaşmak istedim.

Başkalarının doğumgünlerine gitmeyi kendi doğumgünümden daha çok seviyorum. Bu sayede istediğim gibi dolaşabiliyor, eğleniyor ve bir sürü kişi tarafından sıkıştırılmalara maruz kalmıyorum.

Bir tek her zaman deli gibi peşimde dolanan ve fotoğraf filan çeken annem var ama olsun onu zaten kabullendim bu hali ile.

Perşembe akşamı için süpriz doğumgünü kutlamasına katılmak üzere arkadaşım Alya'ların evine gittik. Alya'nın annesinin doğumgünü ve süpriz partiyi babası Cüneyt hazırlıyordu.

Tabi biz daha gitmeden afacan Alya annesine süpriz doğumgünü partisini ve süpriz kalpli pastasını çoktan yumurtlamıştı ama olsun duymamazlığa geldik.

Etrafta koşturmaca, balonlarla ve bir sürü birbirinden değişik oyuncak ile oynayıp yorulduktan sonra pastalarımızı yedik.






Burcu teyzemi tekrar öpüp doğumününü kutlayarak eve döndük.

İyi ki doğdun Burcu.

0 yorum:

Yorum Gönder