3 Eylül 2014 Çarşamba

Okuldaki küçük kazalar

Evimiz yakınında yer alan Happy Family Club'da haftanın 3 günü 3 saat oyun grubuna gidiyorum 2 aydır.

Burası hem oyun oynamak için uygun top havuzu kaydırak gibi bir parkuru, eğitim için kocaman bir masayı ve üst katında ise çocuk diskosu ve daha da büyük bir oyun alanını barındırıyor.

İsterseniz detaylara aşağıdaki link üzerinden ulaşabilirsiniz; http://www.happyfamilyclub.com.tr/

Okula giderken hiç sorun çıkarmıyorum aksine koşa koşa okula giriyorum ve çıkarken genellikle eve dönmemek için biraz direniyorum.

Bu kısa zamanda bile öğretmenlerime ne kadar akıllı ama bir o kadar da hareketli bir çocuk olduğumu gösterdim.

Yapboz ve puzzle tipi oyuncakları hemencecik sınıftaki en küçük çocuk olmama rağmen herkesden önce bitiriyorum ve etrafta koşturmaya devam ediyorum.

Tabi bu koşturmalar arasında bazı küçük kazalar olmuyor değil. Örneğin geçen gün koşarken düşüp çenemi yere çartptım ve görtüğünüz gibi mor bir çeneye sahip oldum. Şimdi iyileşmek üzere ama herkese çenemi gösterip BOM olduğunu anlatıyorum.



Anne Notu: Oyun grubu için eve yakın olan bir yer özellikle tercih ettik. Linke girenleriniz olur ise bayram tatilinde okulumuz tatil iken tadilat yapıldı ve daracık olan merdiven sorunu harika bir şekilde çözüldü. Aynı zamanda top havuzu yenilendi, etraf boyandı, üst kat toparlandı. Zaten iyiydi ama şimdi daha da iyi oldu. Özellikle merdiven benim en büyük korkumdu.

0 yorum:

Yorum Gönder