17 Ağustos 2014 Pazar

Haftasonuna neler sığdırdık

Haftasonu doktor kontrolümüzden sonra eve gidip öğlen uykumu uyudum. Aşıdan dolayı zaten biraz sersemlemiştim bu uyku iyi geldi.

Uyandıktan sonra annemin sözünü verdiği Ikea'daki üzerinde yollar olan oyun halısından almaya gittik. Ikea'da kalabalığa rağmen bütün katları dolaştık, oyunlar oynadık, eğlendik.



Halımızı eve gelir gelmez serdik ve arabalarımızı dizdik.


Tabi bizim halının trafik düzeni daha oluşmadığından arada ufak tefek kazalar oluyor.

Akşam ise babam hadi hazırlanın biraz Caddeye inelin dolaşalım hemde yemek yeriz dedi ve hemen kapının önünde yerimi aldım.

Biraz yürüyüş yaptıktan sonra yemeğimizi yedik ve yanımızdan geçen baloncu amcada görüp beğendiğim Uçan Uçağı kaptım.



Akşam uykunun eşiğinde uçağım ve topum ile beraber eve doğru yola çıkıp banyo sonrasında hemencecik uyudum.

Pazar sabahı ailecek uzun uzun kahvaltı yaptıktan sonra babam bugün çalışacağından dolayı annemle kendimizi sıcaktan kurtulmak için Tuzla'ya babaannemlerin yazlığına attık.

Tuzla'ya gitmeden önce annemle Carrefour'a uğrayıp bide kocaman havuz aldık oradaki havuz patladığından dolayı.

Tuzla'ya varır varmaz herkes beraber havuzu hazırladı ve ben cumburlop attım kendimi havuzun içine.




Daha sonra Can abinin gelmesi ile ortam daha da hareketlendi ve saatlerce havuzda oyun oynadık.



Akşam üzeri havuz toplandıktan sonra bende biraz kestirdim ve akşam için enerji topladım.



Uyandıktan sonra kedi ve köpeklere annemin getirdiği kaplar ile yemek ve su verip biraz daha bahçede oynadım.


Dönüş yolunda annem ile beraber babamların yemek yediği yerden geçerken onlara el salladıkan sonra evimize vardık ve haftasonu böylece bitmiş oldu.

Yarın okula gideceğimden dolayı çantamı hazırladım ve vakitlice yattım uyudum.

Hepinize iyi bir hafta dilerim. Görüşmek üzere.

0 yorum:

Yorum Gönder