16 Şubat 2014 Pazar

Borga ile sevgililer günü

Sevgililer günü haftasonu şans eseri anneanne ve babamız İstanbul'a beni görmeye geldiler. O haftasonu Abba'nın (Baba'nın) Kayseride işi çıktı dolayısı ile annemle sevgililer günü yemeğine çıkma işi bana kaldı.


Yemeğe rahat ettiğimiz için İstanbul Yelken Kulübüne gittik. Bütün akşam oturdum yerimde dans edenleri seyrettim, boya yaptım, arablarımla oturdum hiç olay çıkarmadım ve saat 22:30'a kadar bende annemle beraber kaldım.


Sonrasında artık geç oldu diye eve döndük ama ben zaten arabada sızmıştım bile...

Zaten benim ilk sevgilim annem olduğundan güzel bir akşam geçirdik beraber değil mi annecimmm ?


Sevgililer günü ertesinde de Anneannem - Dedem ve Annem ile beraber önce büyükanneanneme ziyaret ettik.

Sonra hızımızı alamadık bide Büyükbabaanneme gittik.


İkisinide çok sevdim...

0 yorum:

Yorum Gönder