23 Şubat 2014 Pazar

Irmak kız 4 yaşında

Bende artık bir birey olduğumdan haftasonları benim arkadaşlarımın doğumgünlerine göre plan yapmaya başladık.
Bu haftasonu en büyük arkadaşlarımdan olan Irmak kız'ın doğumgünü vardı.
Doğumgünü için öğlen uykumu uyuduktan sonra hazırlanarak parti için Irmakların evine gittik.
İçerisi çok kalabalık, heryerden çocuklar, büyükler çıkıyordu. Hemen bende kendimi kaptırdım o kalabalığa ve bende tek başıma odada oyunlar oynadım.


Arada geldim masadan kek yürüttüm annem artık sayamadı ama sanırım 4 veya 5 tane kek yemişimdir.


Pasta geldiğinde ise çaktırmadan boyum yetişmediğinden sandalyem ile beraber masaya yanaştım ve minik parmağımla pastaya ulaşmayı başardım.


İyi ki doğmuşsun Irmak, iyi ki doğmşsun Ayşegül Barbie Hemşire, iyi ki arkadaşım olmuşsun.


0 yorum:

Yorum Gönder