2 Şubat 2014 Pazar

Yaramazlıklar

Bu ara gerçekten yerinde durmaz düz duvara tırmanır cinsten bir çocuk oldum gerçekten.

1-2 haftadır sehpa üstlerinden sandalye - yemek masası aracılığı ile avizeye asılmaya terfi etmiştim. 

Geçen hafta öğlen uykusu için sütümü içtikten sonra uyumak üzere yatağa bırakılan ben kendimi hooop yatağın parmaklıklarını aşarak kalorifer ile yatağın arasında aldım soluğu. Düşmekten değil ama sonrasında düştüğüm yerde sıkıştığımdan bastım yaygarayı. 

Evdeki kapıları açmayı zaten çözdük artık engel tanımıyorum anlayacağınız. 

Tabi bu yaramazlıkları yaparken annemlere yakalandığım olmuyor değil. Mesela burada dolabın en üst noktasına erişmek üzere hazırladığım düzeneği test ederken beni görebilirsiniz.




Bir sonraki ise bu hafta yaptığım yaramazlıklardan tarihe geçecek olan bir tanesi. Annem odamda oyun oynarken annemin içeri kadar gidip gelmesi ile beni yatağın parmaklıklarında bu şekilde bulması oldu. 





Fotoğrafa bakınca sanki yataktan kaçmaya çalışıyor gibi duruyor olabilirim ama esasında durum tam tersi yatağın içine geri girmeye çalışıyorum. (Sol ayak ile kendimi emniyete aldığıma dikkatinizi çekerim!)

Tabiki her zaman yaramazlık yapmıyorum son derece tatlı, uslu ve yardımsever bir çocuğum aynı zamanda. 

Bakın nasıl uslu uslu oturuyorum





Aynı zamanda son derece şeker bir çocuğum





Ve tabiki en yakın arkadaşım yani anneme her zaman yardım ederim. 





Pazara giderken annem yorulmasın diye arabayı ben taşırım. 


Hadi ben yaramazlığa devam ediyorum. Kendinize iyi bakın, beni bir sonraki yazıya kadar bol bol özleyin. 

0 yorum:

Yorum Gönder