10 Haziran 2014 Salı

Borga BOBO 2 Yaşında

Normalde 5 Haziran'da doğmuş olsamda bu sene haftaiçi aile arasında küçük bir kutlama, 8 Haziran Pazar günü ise doğumgünü partimi yaptık.

Doğumgünü partim öncesinde hazırlıklar yapıldı, ev ve bahçe süslendi, harika yemekler, kurabiyeler, kekler yapıldı.





Pazar sabahı geldiğinde biraz ateşim olduğunu farketti annem ama keyfim yerindeydi. Kahvaltı sonrası hafif bir ateş düşürücü ile toparlandım ve partiye hazırdım.

Bütün hafta yağan yağmur sonunda bitmiş ve güneş açmıştı. Hatta biraz fazla sıcak olduğu bile söylenebilir.







Partiye ilk gelenler arkadaşım Alp, babası Cenk abi ve annesi Hande abla oldu. Sonrasında kapıdan bir anda bir sürü arkdaşım aileleri ile beraber bahçemize gelmişlerdi.

Ortalıkta biz koşturup oyunlar oynarken büyükler bir yandan muhebbet ettiler bir yandan da yakaladıkları gibi beni mıncıklayıp durdular.





Barbekü partisi konseptimiz olduğundan babam her zaman ki gibi geçti mangalın başına ve kendi elleri ile yaptığı harika köfteleri pişirdi. 



Harika pastam geldiğinde hemen mumları üflemek için masanın başında yerimi aldım.





İyiki doğdun Borga şarkısı eşliğinde mumları üfledikten sonra hepberaber pastanın üzerindeki şekerlere atladık.



Şimdi sizleri partimizden fotoğraflar ile başbaşa bırakıyorum. 






















Katılan herkese geldikleri için teşekkür ederim. Hepinizi görmek çok güzeldi. İyiki varsınız.

Anne Notu: Pastamız bu senede geçen seneki gibi Sevgili Ela'nın kuzeni Pelin'e (Simosi Cake - Erenköy) yaptırıldı ve muhteşemdi. Instagram çerçevemiz ise instagram hastası annem tarafından Dijitaltezgah'a yaptırıldı.

0 yorum:

Yorum Gönder