17 Haziran 2014 Salı

Tatil günlüğüm

Doğumgünümden sonra anneanne ve dedemle birlikte bende çok sıcaklar gelmeden soluğu Bodrum'da aldım.

Annem ve babam olmadan ayrı çıktığım ilk tatilim oluyor.

Sorun yok hayat güzel, bahçede takılıyorum. Anneannem ve dedem benim için bahçede bir sürü düzenleme yapmış keyifler yerinde.


Biraz öksürdüğümden dolayı deniz olayına hemen giremedim ama artık beni kimse tutamaz.

Şimdi sabahları uyanıp bahçede vakit geçiriyorum, sonrasında öğle uykumdan sonra hop kendimizi atıyoruz deniz kenarına veya havuza bol bol eğleniyoruz.



Bu tatil hiç bitmesin istiyorum. 

Anne Notu: Borga'yı tatile gönderdik bizde 10 gün kafa dinleriz haftasonu motorla kaçamak yaparız dedik ama malesef benim hastalığım yüzünden bütün planlar iptal oldu ve bütün haftasonunu yatarak geçirmek durumunda kaldım. Bir bakıma iyi oldu Borga evde olsaydı hastalık süreci hem daha zor geçecekti hemde Borga'ya bulaşma ihtimali vardı. Neyse artık önümüzdeki haftasonlarında başka planlamalar yaparız dedik.

0 yorum:

Yorum Gönder