7 Ekim 2012 Pazar

Ne haftasonuydu kardeşim

Haftasonu gelince bizimkilere bişeyler oluyor valla atıyorlar kendilerini sokaklara. Ama bu sefer ilk defa cuma akşamı beni sattılar babaanneye ve Cirque de soleil mi ne öyle bişeylere gittiler.
Dönüşte beni alıp yatağıma yatırdılar ama o kadar kolay değil beni bırakıp gitmek neymiş gösterdim günlerini. O anne gecede 5 kere yanıma gelecek arkadaş!!!
Cumartesi bunu acısını doktora götürerek çıkardılar. Aşı oldum ama babam tuttuğundan mıdır yoksa annem beni güzel oyaladığından mı bilmem ama canım acımadı hiç.
Sonrasında bakıcı görüşmesine gittik yine direkten döndük olmadı. (Bu konu romsn olur o yüzden başka zaman anlatırım) evimizinen büyük tedarikçilerinden olan ikea'dan alışvriş sonrasında yorgun şekilde eve geldik. Annem ateş nöbeti tuttu ama hiç sorun olmadı.
Pazar günüde sabahtan alınan koltuk geldi ve annemle babam kurarken ben oturduğum yerden onlara direktifler verdim. Bağırdım çağırdım.
Tam annemle kuzen cankuşa gidecekken çok yorulduğumuzdan babamla biraz kestirdik. Cankuşla sorunsuz zaman grçirip hasret giderdimten sonra bizim sokak düşkünu anne baba yine hızlarını alamayarak caddeye indik.
Anlyacağınız tam sokak çocuğu olduk. Ama hiç şikayet etmiyorum havalar soğuyunca bu kadar uzun uzun dolaşamayacakmışım. Şimdiden gezme depolamak lazım.

 
 
 

0 yorum:

Yorum Gönder