13 Ekim 2012 Cumartesi

Borga'nın Bodrum kaçamağı

Bodrumdan döneli daha 10 gün olmasına rağmen babamın şirketinin Bodrum Rixos'daki organizasyonuna annemle beraber bende dahil oldum.

Zaten babam artık anneme sen bu çocuğun göbek bağını Bodrum'a mı attın diye soruyor.

"Ne göbeği?!?, ne bağı?!?, bana sormadan kim neyi atıyorr!!!"

Bodrum'a geldiğimi duyan anneannem ve dedemde hemen geldiler benim yanıma onlarla bol bol vakit geçirdim. Hatta annem ve babam gece Körfez diye bir yere gideceklerinden beni anneannem ve dedemle eve yolladılar. Benimde canıma minnet ohh gittim odamda yatağımda rahat rahat uyudum.


 
Sabah uyandık hemen gezmeye çıktık bi baktım annem dayanamamış sabah erkenden gelmiş yine yanıma. Beraber vakit geçirip yattık uyuduk hemde 2,5 saat. Annem inanamadı bu kadar uyuduğuma.

Uyandığımda koca bir kase elma püresi yedim ve keyif yaptım. Annem beni yine bıraktı kaçtı ama keyfim son derece yerinde olduğundan hiç ses çıkaradım.

Benden onlara bir gece daha izin, rahat rahat gezsinler uyusunlar.

0 yorum:

Yorum Gönder