4 Ocak 2013 Cuma

7. Ay doktor kontrolü

Bir türlü geçmeyen hastalığım dolayısı ile soluğu hem kontrol hemde ne yapacağız diye doktorda aldık.

Yine doktorda son derece neşeli tavırlarımi hareketlerim ve etrafa dağıttığım gülücükler ile herkesi kendiem hayran bıraktım ve öyle bir dikkatlerini dağıttım ki bana aşı yapmayı unuttular...

Tabiki unutmadılar!!! Sadece hasta olduğumdan dolayı bir süre ertelediler. Bu aşı olayından kurtuluş yok anladığım kadarı ile...

Neyse başa gelen çekilir...

Bu ay çok kilo almamışım, hareket ve yediğim sebzeler sanırım işe yarıyor...

Boy: 71.3 (kesinlikle düzgün ölçemediler çünkü hüç rahat durmadım, kıpır kıpırdım)
Kilo: 9.910gr
Baş Çevresi: 46.2cm

Doktor Nüviz teyzem ilaç tedavisine gerek olmadığını sadece Asist ve burnuma serum fizyolojik damlatarak devam edebileceğimizi ama eğer durum iyiye gitmezse alternatif plan olarak Alfoxil kullanmamızı söyledi.



Offf be burun yeter artık akma bi dur bütün hayatımı etkileye başladın... Kızıyorum artık.



0 yorum:

Yorum Gönder