7 Ocak 2013 Pazartesi

İlk diş

Tam 7 aylık olduğum gün annem ve babama kutlama havası olsun diye ilk dişimi çıkarmaya karar verdim.

3 aydan daha uzun süredir neden olduğunu bilmeden elime ne geçerse ağzıma sokuyorum, hatta hızımı alamıyorum elimi ayağımı ağzıma sokuyorum, yine yetmiyor annemin-babamın kimin elini yakalarsam onlarıda ağzıma sokuyorum. Bu ne böyle!!!

Bide bunun yanı sıra sürekli ağzımdan sular akıyor, kıyaf
etler sırılsıklam, önlük diye garip birşeyler giydiriyorlar bütün karizma yerle bir oluyor.

Sonunda acılarım biraz son buldu ve ilk dişim patladı. Alt sol ön dişimin ucu göründü.

Annem uzun zamandır devam eden hastalığımı da bu sonuca bağladı. Bence kendini kandırıyor ama neyse çaktırmayalım.

İlk dişimi sorunsuz çıkardım ama bakalım diğerlerinde neler bekliyor bizi.


1 yorum:

Nur MT dedi ki...

Çoook tebrik ederiz, daha nice nice dişlere...

Yorum Gönder